Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis* Gratis verzenden vanaf € 50,- Sinds 1999 dé specialist 5 echte winkels!
Bestellen via onze website:
Er zijn meerdere mogelijkheden om onze artikelen te bestellen:
Verzenden naar het buitenland?
Wij leveren ook naar het buitenland, dit kan echter alleen na vooruitbetaling.
Voor onze
klanten uit België bieden we de mogelijkheid om af te rekenen via Bancontact / MisterCash
Voor de verzendkosten voor het buitenland binnen Europa gelden dezelfde regels als voor verzending binnen Nederland (boven 100,-
gratis).
Heb je al een keuze gemaakt en vind je het fijn om je bestelling op te halen in een van onze winkels? Ook dat is natuurlijk mogelijk. Je kunt de artikelen bestellen via onze webwinkel. Bij de optie betaalmethode kies je vervolgens voor 'betalen aan de balie'. Daarna krijg je een bericht zodra je bestelling klaar staat. Je kunt ons ook bellen of e-mailen om je bestelling door te geven, zodat we deze voor je kunnen reserveren. Daarnaast kun je ook gewoon langskomen in onze winkels zonder reservering als je een product wilt aanschaffen.
We leveren bestellingen via PostNL. De meeste producten zijn op voorraad en worden zo spoedig mogelijk verzonden. Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag. Wanneer je een artikel online bestelt via onze snelbalie webshop, dan is de online actuele voorraadstatus te zien bij de omschrijving van de producten.
Verzending met PostNL: voor 16.00 uur besteld, vandaag verstuurd
Kies je voor levering via PostNL en je bestelling is geplaatst en betaald via iDeal voor 16.00 uur en op voorraad in onze vestiging in Notter, dan wordt deze nog dezelfde dag (maandag tot en met vrijdag) verstuurd. Normaal gesproken wordt je pakket dan de volgende dag aangeboden op het door jou opgegeven verzendadres. Vanwege grote drukte bij PostNL (situatie mei/juni 2020) merken we dat PostNL niet altijd de volgende dag het pakket levert, met de tracktrace code kun je altijd je actuele status volgen.
Verzendkosten
Je ontvangt per e-mail een bevestiging met het totaalbedrag en de bestelling.
Online: je kunt je online bestelling op meerdere manieren betalen
In de winkel: in onze winkel kun je op deze manieren betalen
Op al onze producten geldt in de regel een garantietermijn van 2 jaar (uitgezonderd outdoorproducten zoals bijvoorbeeld kleding).
Mocht je aanspraak willen maken op de garantie neem dan contact
met ons op, of kom naar een van onze winkels. Onze eigen technische dienst zal in eerste instantie zijn uiterste best doen de garantieafhandeling in eigen huis te realiseren alvorens de fabrikant in te schakelen. Daartoe kan
een product opgestuurd worden of afgegeven worden bij één van onze winkels.
Heb je een klacht over ons of over één van onze producten, neem dan contact met ons op. In de regel zullen klachten binnen 2 werkdagen in
behandeling genomen worden.
Retourneren van een online aanschaf
Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en retour te sturen. Stuur je de complete bestelling retour, dan krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourzenden naar ons zijn voor eigen rekening. Je kunt ook altijd langs bij een van onze winkels voor een retournering of eventueel ruilen van het aangeschafte product.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht neem je eerst contact met ons op via info@gps.nl en vervolgens het retourformulier te gebruiken, hier te downloaden (PDF).
Het herroepingsrecht is bedoeld om je als consument te beschermen tegen een impulsaankoop of het tegenvallen van een product wanneer je deze voor het eerst in handen hebt. Na ontvangst van een
product dien je hier zorgvuldig mee om te gaan indien je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Je mag een product bekijken, een horloge kun je omdoen, toestellen mag je aanzetten maar deze niet daadwerkelijk gaan
gebruiken. Bijvoorbeeld het toestel registreren, software aanpassen of op een andere manier personaliseren. Ook het monteren van (motor)steunen wordt gezien als het in gebruik nemen van een toestel en deze kunnen niet retour.
Je kunt dezelfde dingen doen met een toestel die je ook in een winkel mag verwachten. Bij elektronica staan er in winkels vaak demonstratietoestellen die je kunt bedienen, maar een toestel op je fiets monteren en er een
rondje mee rijden is ook niet mogelijk. Ga je dus daadwerkelijk op pad met een toestel en je besluit toch af te zien van de aanschaf dan moet je rekening houden met het waardeverlies van je aanschaf. Voor een aantal van de
populairste toestellen bieden wij de mogelijkheid om deze eerst te huren voor je deze aanschaft. Je kunt dan wel een toestel daadwerkelijk gebruiken en testen. Besluit je na de huurperiode het toestel te kopen dan wordt in de meeste gevallen de huurprijs verrekend met de aanschaf.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Privacybeleid en algemene voorwaarden
Klik hier voor ons privacybeleid.
Bij een bestelling ga je akkoord met onze algemene voorwaarden
. De algemene voorwaarden kun je hier bekijken.